divendres, 25 de desembre del 2009

Intervenció de síntesi

D'entrada, quan ens van demanar que creesim un bloc personal vaig pensar que seria per una feina ràpida, és a dir, només per un parell de dies per saber què era i com funcionava. Però, de seguida, en veure que no, em va semblar molt interessant que el bloc fos una eina de seguiment de l'assignatura i em va despertar la curiositat. Per això no vaig tardar en crear-lo i en investigar les seves aplicacions i les seves possibilitats. Al principi anava força perduda, com sempre que s'utilitza un programa nou o alguna cosa nova, però això em va motivar més per descobrir com funcionava i agafar-hi la pràctica. Al cap de pocs dies ja sabia allò més bàsic i de mica en mica, al anar-lo utilitzant vaig anar ampliant el meu coneixement sobre aquesta eina, que finalment m'ha sigut molt útil.

Les activitats que més m'han despertat l'interès han estat l'edició de videos amb el Movie Maker ja que és una tècnica molt útil i té moltes possiblitats en tots els camps. També, una de les activitats que m'ha interessat més ha estat el treball col·laboratiu del Viquipèdia ja que trobo molt positiu poder compartir els coneixements de tots amb tothom. És una gran porta a la cultura i participar-hi m'ha agradat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada